Tutaonana - Reisverslag uit Venray, Nederland van Chrissy - WaarBenJij.nu Tutaonana - Reisverslag uit Venray, Nederland van Chrissy - WaarBenJij.nu

Tutaonana

Door: Chrissy

Blijf op de hoogte en volg Chrissy

23 Mei 2016 | Nederland, Venray

Over een paar dagen is het zover.. dan stappen Kelly en ik met knikkende knieën in het vliegtuig richting Nairobi, met de uiteindelijke eindbestemming Rubya. De komende 3 maanden gaan wij daar ons allerlaatste coschap in een ziekenhuis lopen, een zogeheet tropencoschap. Het zal daar niet allemaal rozengeur en maneschijn zijn, maar gelukkig hebben we de nodige voorbereiding achter de kiezen. Zo heb ik een cursus Swahili op de zaterdagmorgen gevolgd (ik kan echter nog geen verjaardagkaart ontcijferen haha) maar ook de nodige uren extra colleges bijgewoond. Dit alles om natuurlijk uiteindelijk vrijdag met Kelly samen na de nodige tranen voorbij de douane te stappen, met frisse moed het vliegtuig in!

Ik heb er erg veel zin in, maar ga natuurlijk iedereen heel erg missen ;)!

Tutaonana!

  • 24 Mei 2016 - 06:38

    Gerrit Camps:

    Wij willen graag jou belevenissen volgen.
    Zijn benieuwt hoe jullie het ervaren.

  • 24 Mei 2016 - 09:22

    Edith:

    Heel veel succes en ga vooral genieten van deze speciale ervaring en dit prachtige land. Wij zijn heel erg benieuwd naar wat jullie daar zoal mee gaan maken en hopen dat je ons af en toe op de hoogte kunt houden xxx

  • 24 Mei 2016 - 09:39

    Ineke En Arie:

    We wensen jullie enorm veel succes en willen graag jullie belevenissen volgen.
    Geniet van de momenten. We hebben veel bewondering van de stappen die jullie ondernemen.
    XX Ineke & Arie

  • 24 Mei 2016 - 16:18

    Jackelien Vink:

    Waaaa spannend, ik ga je volgen! Geniet ervan, schrijf alles op want ik beloof je: je belevenissen op papier zijn over een jaar goud waard! Heel veel plezier Chrissy, zo tof dat je dit gaat doen xxxx

  • 24 Mei 2016 - 21:50

    Ineke Van Hattem:

    Ik ga je zeker volgen! Ben heel benieuwd hoe het je daar zal vergaan!
    Goeie reis toegewenst, en....Mafanikio!

  • 25 Mei 2016 - 19:10

    Tiny Camps:

    Hoi Chrissy ook ik zou jou graag willen volgen.
    Wij wensen jou een fijne reis en een heel leerzaam verblijf is Tanzania.
    Groetjes Tiny

  • 25 Mei 2016 - 19:53

    Irene:

    Wat leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen. Ik wens jullie super veel plezier toe en geniet van deze mooie ervaring en uitdaging. Het wordt vast een geweldige belevenis. Ik ga jullie zeker volgen. Alvast een goede reis toegewenst en GENIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lieve groetjes, Irene

  • 25 Mei 2016 - 22:18

    Hans En Vera:

    Zojuist op je e-mail via je ouders gereageerd. Nogmaals ga het grote avontuur aan en raak de mensen daar aan met jouw grote, warme hart!!!!!
    Het wordt een geweldig fijne reis. Jij kunt de dingen zo intens beleven!!!
    Veel inspiratie gewenst en veel vreugde.
    Je komt als een echte volleerde tropendokter weer thuis.
    Wij sluiten je in onze armen ten afscheid en zeggen tot ziens.
    alle goeds en veel liefs van ons
    Vera en Hans

  • 26 Mei 2016 - 05:21

    Oma En Opoa De Bree:

    We kijken met spanning uit...

  • 26 Mei 2016 - 08:40

    Ben En Mirjam:

    Safari njema,
    Kwaheri
    veel liefs, Ben en Mirjam

  • 27 Mei 2016 - 12:59

    Chrissy:

    Dankjulliewel voor de lieve reacties :D

  • 28 Mei 2016 - 11:10

    Oma Nijenhuis:

    Lieve Chrissy,

    Ik hoop dat jullie heel erg zullen genieten daar en veel beleven. Ik ben benieuwd naar alle verhalen als je weer terug bent.
    Dikke kus van oma

  • 02 Juni 2016 - 19:03

    Oma En Opa De Bree:

    Wat een heerlijk verhaal
    Het is een heel andere wereld
    Groetjes

  • 19 Juni 2016 - 21:09

    ANS Van Gilsheim Huls :

    Ik kreeg dit van Irene door en vind het leuk te horen hoe het daar met jullie gaat .

  • 03 Augustus 2016 - 19:33

    Ans V Gilsheim Huls :

    Ha Chrissy ,

    Ik heb met belangstelling de reisverslagen gevolgd en beseft nu nog meer hoe goed wij het toch hebben ook op medisch gebied . Heel goed dat je mensen vraagt om een bijdrage voor een monitor die eigenlijk onmisbaar is !
    Wat hebben jullie daar veel mee gemaakt verdrietige dingen maar ook mooie dingen . Het is wel een verrijking van je belevingswereld waar je in de praktijk iets mee kunt gaan doen .
    Ik wens jullie nog het allerbeste voor de komende weken en ik ben er trots dat je mijn nichtje bent en je zo inzet voor anderen !
    Ga zo door !
    Lieve groetjes ,
    Ans .
Chrissy

Actief sinds 23 Mei 2016
Verslag gelezen: 1103
Totaal aantal bezoekers 9717

Voorgaande reizen:

27 Mei 2016 - 01 Oktober 2016

Tropencoschap Rubya, Tanzania

Landen bezocht: